torsdag den 11. oktober 2012

Det kriller i maven i dag

I dag skulle det første oplag af "Skrymers Handske" som Paperback gerne lande på Distributionscentralen i Køge, så jeg har en anelse sommerfugle i maven.

Jeg er spændt på, hvordan bogen vil blive modtaget og selv om jeg sender et par anmeldereksemplarer ud til aviserne, så er jeg noget mere interesseret i, hvad I læsere derude tænker om bogen. Anmeldere kan jo tage fejl, men det gør læsere som regel ikke.

Foto: Søren E. Alwan
I tirsdags bragte Jyske Medier en artikel om mit forfatterskab. Artiklen kom i Horsens Folkeblad og Vejle Amts Folkeblad, men du kan også læse en online artikel her

I artiklen er Skrymers Handske nævnt og avisen henviser til, at man kan købe mine bøger på www.Riidr.com. Det kan man også, men kun som eBøger. Hvis du gerne vil have fingrene i Paperbackudgaven, skal du enten købe den hos din lokale boghandler (hvis ikke de har den, kan de bestille den hjem til dig) eller også kan du bestille den hos Saxo.com.

Hvis du er i tvivl om, hvorvidt det er en bog for dig, kan du finde en læseprøve her.

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra enhver, som har læst bogen eller som er nysgerrig på den, så skriv endelig en kommentar her på bloggen - eller send en mail til: perholbo@gmail.com

Glæder mig til at høre fra dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."