fredag den 15. marts 2013

Nye børnebøger!

Jubii!

Så kom de endelig, de nye bøger.  Jeg har spejdet efter postbudet de seneste dage i forventningens glæde og i går kom de så:

"Drillefanten, der ikke ville drille" og "Prinsesse Lila og Prinsen på Den Vrede Hest."

PoD (Print on Demand) for miljøets skyld
De har været længe undervejs, fordi jeg denne gang har valgt en PoD, hvilket betyder, at bøgerne bliver trykt, når de bliver bestilt.

Omkostningerne for mig er noget højere på den måde, så jeg tjener stort set ingenting på dem.

Til gengæld er det jo noget mere miljøvenligt, for så ligger der ikke et oplag, som kræver både varme og minimal luftfugtighed.

Det er også derfor, jeg har ventet med at bestille dem, indtil begge bøger var klar til salg. Det koster jo lidt i diesel, når bøgerne skal transporteres.

Bøgerne i hånden
Men nu har jeg bestilt begge bøger og de ser fantastiske ud! Der er nu særligt over at stå med dem i hånden...


Begge bøger er sat til salg på gopubli.sh og lige nu kører jeg et knaldtilbud på Drillefanten, som du kan få ganske gratis som eBog!

Se mere om bøgerne her:


Drillefanten, der ikke ville drille

Prinsesse Lila og Prinsen på Den Vrede Hest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."