fredag den 1. marts 2013

Famieliedagbog.blogspot.dk - kom og vær med til et sjovt eksperiment

Kan du huske, dengang, hjemmevideoer var det helt store hit på TV?

Det var dengang, enhver TV-station med respekt for sig selv inviterede ganske almindelige mennesker til at indsende private optagelser fra konfirmationer, bryllupper, badeferier eller hvad det nu kunne være. Eneste betingelse var, at der skulle være noget at grine af.

Og så sad vi ellers alle sammen klistret til skærmen og morede os på andres bekostning. Vi morede os over folk, der faldt og slog sig, dyr, der blev forskrækkede - eller børn, der faldt i søvn og sjaskede hovedet ned i maden.

Og ja, det var ret plat, nok mest fordi det var ren falde-på-halen og oven i købet ikke altid med velsignelse fra den, det gik ud over.

Men sådan behøver det jo ikke være...

Jeg har gået og tænkt på, at der må være masser af sjove (og pinlige) historier ude blandt læserne af min blog. Historier, som bare venter på at blive fortalt, men som ingen fortæller offentligt, fordi det er for pinligt eller måske fordi man ikke lige ved, hvordan man skal fortælle den, så den er lige så sjov som da man oplevede den.

Det er der heldigvis råd for, for nu tager jeg udfordringen op og tilbyder mig som formidler af de sjove historier.

Det kommer til at foregå på en ny blog, jeg netop har startet til formålet. Jeg har allerede samlet nogle historier. De bliver snart lagt ud. Men der må gerne komme mange flere og derfor har jeg brug for dig - eller rettere: dine historier.

Det er meget nemt at være med. Du går bare ind på bloggen og fortæller din historie under den side, der hedder "fortæl DIN historie."

Jeg læser alle historierne igennem og vil så skrive en lille smule hver uge, hvor jeg henter inspirationen fra jeres fortællinger. Hvor vi ender med det hele, ved jeg ikke. Måske bliver det bare en blog med sjove historier, måske kan det blive til en udgivelse - det finder vi ud af hen ad vejen. Det vigtige er, at det skal være underholdende at kigge forbi bloggen og så gør det jo heller ikke noget, at der ligger dybere tanker bag, som kan give stof til eftertanke.

Selvfølgelig skal der også være visse fordele ved at sende sin historie ind, så de første 10 personer, der sender indslag ind, vil modtage et eksemplar af min nyeste udgivelse, nemlig singlen "Østerby," som kan læses på en aften. Du kan se mere om den her.

Kunne det ikke være sjovt at læse nogle morsomme historier, som godt kunne have været noget, du selv havde oplevet?

Så kom og vær med! Det koster ikke noget og måske kan det endda blive din begyndelse på et forfatterskab?

Indtil videre kan du i hvert fald begynde at læse nogle af de sjove historier, som allerede er lagt ind på familiedagbog.blogspot.dk - Du finder bloggen her

God fornøjelse! Jeg glæder mig til at læse netop DIN historie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."