mandag den 14. marts 2016

Vind 1. udgave af Udgårds Porte

Der er nu noget helt særligt ved at modtage første tryk af sin seneste bog!

Føle på omslaget, bladre i bogen, dufte papiret og ikke mindst mærke tyngden af den i hånden. Med ‪#‎udgaardsporte‬ er det netop tyngden, der overrasker mest. Bogen, som fortsætter trilogien ‪#‎projektfyrkat‬, hvor ‪#‎skrymershandske‬ slap, er nemlig på godt 400 sider og det kan altså mærkes. Bogstaverne blev lige store nok, så dem skal jeg have skaleret ned inden udgivelsen 1/6, men den lander nok alligevel på omtrent 375 sider.




For at fejre, at jeg nu er nået så langt, vil jeg udlodde bogen, jeg holder i hånden, som gevinst. Det er en ganske særlig udgave, for jeg retter den til inden den endelige udgivelse 1. juni 2016 og jeg skriver naturligvis en lille hilsen til dig i din boggevinst.

Det eneste, du skal gøre, er at smide dit navn i hatten og så trækker jeg lod mellem alle deltagere mandag d. 28. marts, dvs. om fjorten dage. Bogen bliver sendt til dig kvit og frit og det er vigtigt, at du husker at skrive både navn, adresse, mail og tlf, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis der bliver et eller andet i forhold til postvæsenet.

Læg dit lod i hatten ved at klikke HER.

NB! Jeg trækker lod mandag formiddag, så hvis du vil være helt sikker på at nå at deltage, skal du lægge dit navn i hatten senest natten til mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."