mandag den 14. marts 2016

Test af kommentar

Hej,

I dag er mit indlæg en lille smule underligt. Det handler nemlig om absolut ingenting!
Eneste formål med indlægget er at teste, hvordan kommentardelen på min blog virker.
Jeg har nemlig en fornemmelse af, at kommentardelen på min blog ikke virker særlig godt.
Derfor ville jeg blive glad, hvis du har lyst til at smide en kommentar på dette indlæg og hvis du har tid, må du meget gerne lægge en besked til mig via spørgeskemaet, som du kan starte ved at klikke på linket under indlægget.

Tak for hjælpen...

Klik HER, når du har forsøgt at lægge en kommentar

2 kommentarer:

  1. Dette er kommenteret via min Google-konto via Android Marshmallow.

    Jan

    SvarSlet
  2. Det er skønt at se din udvikling som forfatter kære Per, lykke på rejsen fortsat fra Helmi

    SvarSlet

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."