mandag den 6. oktober 2014

Den Nye Skriveskole

Noget af det allersværeste ved at være forfatter i sin fritid, er problemet med at få afsat tid til at skrive. Lige for tiden er det ekstra svært for mig, da jeg både er engageret i socialt arbejde, har et fritidsjob og så er jeg ved at afslutte mit studie med de sidste eksamener.

Derfor var det en dejlig oplevelse at opdage initiativet "Den Nye Skriveskole."

Den Nye Skriveskole er ment som en kollegial platform, hvor vi som forfattere giver hinanden skriveopgaver og kommenterer på hinandens løsninger.

Jeg har netop meldt mig til det og første opgave kommer 31. oktober.

Alle mine opgaveløsninger kommer her på bloggen og vil være tagget med "Den Nye Skriveskole" og du er velkommen til at kommentere på opgaverne, uanset om du er med i skriveskolen og uanset om du er forfatter eller læser eller for den sags skyld bare forbipasserende. Jeg kan altid bruge kommentarer til at udvikle min skrivestil på.

Glæder mig til at komme i gang...

PS: Hvis du selv er forfatter eller kunne tænke dig at være det, findes skriveskolen på facebook og du kan melde dig ind ved at anmode om det på:


5 kommentarer:

  1. Detter er også en kommentar

    SvarSlet
  2. en kommentar mere her

    SvarSlet
  3. Jeg har set og læst, hvad du skriver.
    Marie

    SvarSlet
  4. Hej Per
    Hyggeligt at du er med :-)
    Tina Mortensen alias SiriBellaStrega

    SvarSlet

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."