torsdag den 2. august 2012

Feriepræmier med familien Holbo

Kære læser,

Nu kan du vinde præmier og samtidig få inspiration til ferieoplevelser for børnefamilier.

Jeg er netop kommet hjem fra en fantastisk ferie i København med min familie og som altid her på bloggen vil jeg gerne dele mine erfaringer med dig. Derfor vil jeg bringe en slags dagbog over vores ferie hen over de kommende dage.

Egentlig burde dagbogen nok føres LIVE, så du kan få en fornemmelse af at være med på vores ferie, men det ville være en sand invitation til indbrudstyve, hvis jeg annoncerede her på bloggen, at vi ikke er hjemme. Så derfor får du altså dagbogen lidt forskudt.

Og selv om skolernes sommerferie snart er slut, kan du jo stadig bruge det, du læser her. Enten, hvis du skal på ferie København i løbet af de sidste par uger af sommerferien eller måske til din næste ferie.

Som en ekstra bonus har Absalon Camping sponsoreret præmier, som du kan vinde ved at kommentere på indlæggene. Jeg vil ikke afsløre, hvilke præmier, men de er rigtig flotte!

Det første indlæg sætter fokus på forberedelsen til vores ferie og i de følgende indlæg vil jeg så fortælle om de enkelte dage. Mit håb er, at du kan hente inspiration til din næste ferie og jeg glæder mig til at få tilbagemeldinger.

Første indlæg kommer i morgen og så håber jeg at have et indlæg for hver dag de følgende 5 dage. På genlæsning i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."