fredag den 30. marts 2012

Pinligt! nr. 37 på saxo.com's Bestsellerliste

I går fik jeg en dejlig overraskelse!

Min nyeste novellesamling, "Pinligt!" strøg ikke færre end 300 pladser op på saxo.com's bestsellerliste!
Årsagen er formentlig, at saxo.com havde samlingen med i deres nyhedsbrev, men ikke mindst, at nogle dejlige forfatterkolleger, heriblandt Dorte Hummelshøj og Finn Wilkens, har været fantastiske til at sprede budskabet via deres sociale netværk!


I nyhedsbrevet er der anført fire novellesamlinger under fællesbetegnelsen PendlerProsa, som er et begreb, Dorte Hummelshøj begyndte at bruge for et par år siden og som vi andre har taget til os. Nu bruges udtrykket også hos saxo.com, så mon ikke det nok skal blive et alment udtryk for alt det, man kan læse på sin daglige tur med tog eller bus, når man skal til og fra arbejde?


De tre andre novellesamlinger i nyhedsbrevet er "Blandede Bolsjer" af Dorte Hummelshøj, "Plejehjemmet på tur" af Finn Wilkens og "Mig og Johan Olsen" af Mikael Strøm Eriksen. Du finder links (klik på teksten under billederne) til alle fire novellesamlinger herunder:

Plejehjemmet på tur: 15,-
Blandede Bolsjer: 14,95
Mig og Johan Olsen: 49,95
Pinligt!: 15,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."